czwartek, 13 maja 2010

Wymianka

Maszyna wiosennej wymianki zaproponowanej przez Dusię poszła w ruch :)
Mi wylosowana została Pocieszna. Przesyłka już doszła do Adresatki, więc mogę Wam pokazać, co przygotowałam:
* filcowy breloczek w kształcie kwiatka (może trochę nieudolny, ale robiony z sercem - niestety maszyna do szycia jest nadal na liście życzeń :)),
* wiosenną karteczkę z kwiatkami,
* do kompletu wiosenny notesik,
* troszkę przydasi (kwiatki, serwetki, mulina, guziczki, aplikacje ślubne, filcowy morski borderek)
i
* odrobina słodyczy :)

Wszystko możecie zobaczyć:



Z tego co mi pisała Pocieszna niespodzianka się udała - i bardzo mnie to cieszy, ponieważ to moja pierwsza wymianka w jakiej brałam udział :) Cieszę się, jak mogę komuś sprawić radość :)

Z racji tej, że zarówno karteczka jak i notesik jest z kwiatami, więc wystawiam tę pracę na Diabelskie kwiatowe wyzwanie :)



Dziękuję Wam dziewczyny za miłe komentarze, każdy z nich wiele dla mnie znaczy :) Zadowolona jestem, że moja pierwsza komunijna kartka Wam się spodobała :)
Życzę miłego czwartku :* U nas dziś pada i jakoś tak śpiąco

4 komentarze:

  1. bardzo fajna wymianka:) śliczny kwiatuszkowy komplecik:)) pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna i widzę ,że tych kwiatuszków tam ciut więcej było :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmmm przepiękny prezent! Nie pozostaje mi nic innego jak skakać ze szcześcia, że "upolowałam Cię" w wymiance "podaj dalej" :D ;) Buziaczki kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak - niespodziewajka mi się bardzo podobała !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)