czwartek, 20 maja 2010

Drugie życie metek ubraniowych i...

Ekipa Scrapujących Polek zaproponowała nam kolejne wyzwanie z cyklu Altered Art. Tym razem "na tapetę" poszły metki, a raczej ich drugie życie.
Ja zwykłe metki zamieniłam na mini zakładki do książek. Każdy u mnie w rodzinie czyta dużo, a zakładek ciągle mało, więc te będą jak znalazł :)

Na pierwszy rzut do przerobienia poszła różowa metka z Orsay'a:



Później czarna metka z męskiego swetra zamieniona na fioletową zakładkę



No i na sam koniec metka granatowa



Do użycia metko - zakładek użyłam: jak zwykle cudownych papierów z ILS, ćwieków i kwiatków ze scrapu, koralików z magdowa, koronki dostałam od moich wspaniałych znajomych - Gosiu dziękuję :*, tasiemki z mojego zbioru. Zdjęcia aniołów wyszperane w necie (niestety nie pamiętam strony) i wydrukowane na papierze wizytówkowym.

A tak metki prezentowały się przed wizytą w salonie piękności :)



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Kolejna sprawa to majowe zdjęcia

19/31



20/31



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

No i Kochani serdecznie chciałbym Wam podziękować za życzenia imieninowe :)
Jesteście wspaniałe :*

I jeszcze się pochwalę całym imieninowych niespodziewanym dorobkiem kwiatowym



Aaa...i jeszcze dostałam cudny komplet biżuterii, ale zdjęcia nie mam jak zrobić, gdyż moja Mamuśka go dziś ubrała :P Jednak musicie mi uwierzyć jest fajniutki, z kamyczków wulkanicznych w kolorze granatowo - czarnym, kolor zależy od padania światła. Gosiu i Marku dziękuję i buziak dla Was :*

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę dużo, dużo słońca. A wszystkim osobom z terenów zagrożonych dużo nadziei na lepsze dni i nieba bez opadów - Trzymajcie się tam dzielnie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)