wtorek, 11 maja 2010

I Komunia Święta

Komunijna kartka w pudełku dla Chrześnicy mojej przyjaciółki :)
Komunistka Julia swoje święto będzie miała za półtora tygodnia. Specjalnie dla niej powstała dziewczęco - cukierkowa pamiątka w odcieniach kremu, bieli i różu :)












Różyczki, koraliki, różowa i biała wstążeczka z magdowa, margaretki i ćwieki z scrap.pl, kremowa koronka, srebrny papier wizytówkowy na kielich, kremowy karton wizytówkowy i różowy brystol z domowych zapasów :)

Zapomniałam dodać, że inspiracją dla mnie były wspaniałe prace dziewczyn: Agnieszki i Mamuty.

A że jest umieszczonych dużo kwiatów, więc zgłaszam tę kartkę na wyzwanie kwiatowe w Diabelskim Młynie :)

12 komentarzy:

  1. Your card is so pretty and I love the box!
    Clairexx

    OdpowiedzUsuń
  2. Oja Cię! Bardzooo bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :) Wasze opinie są bezcenne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka
    odebrałą dziś paczuszkę od Ciebie z okazji wiosennej wymianki :):)

    baaaardzo dziękuję - wszystko śliczne!!! ale z tymi słodkościami to przesadziłaś ;) ja na diecie jestem ;)
    a ja jestem tu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna dziewczęca karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...♥
    Gosto do seu cantinho... sempre agradável, criativo e encantador... você é muito talentosa.
    Ótima semana! ♥
    ♥♥ Beijinhos.
    Itabira - Brasil ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo bardzo fajna karteczka i kwiatuszki sa zaliczone , Pudełeczko profeska !!! Pozdrawiam Ewa DYT Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki;)Piękne kompozycje i kolorystyka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa :)
    Jestem zaskoczona taką ilością komentarzy :) To niezmiernie miłe :)
    * Pocieszna - cieszę się że mogłam sprawić Ci radość
    * Mucia - dziękuję za zaproszenie, już stoję w kolejce po Twoje śliczności
    * Dorota i Matylda - dziękuję pięknie
    * Magia da Ines - muito obrigadoem :)
    * Ewik21 - dziękuję za fajne wyzwania w DM
    * Penina - dziękuję :)
    Pozdrawiam Was Babeczki i życzę słonecznego dnia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)