poniedziałek, 31 maja 2010

Roczek Michasia

Wczoraj byłam na 1 urodzinach Michasia - cudownego Synka moich znajomych jeszcze ze studenckich czasów.
Michaś dostał w prezencie sweterek robiony przez moją zdolną Mamusię, oto on:



Sweterek był zapakowany w "odzyskowym" kartonie po metamorfozie:





Dodatkowo jeszcze Smyku dostał karteczkę. No i drewniane klocuszki :)

Impreza urodzinowa była super!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
I jeszcze ostatnie majowe foty
30/31 - urodzinowo



31/31 - pejzażowo

3 komentarze:

  1. To już wiadomo po kim masz taki talent Olu :) Sweterek prześliczny, pudełeczko przeurokliwe :)
    ***
    Kochana! Dziś dostałam karteczkę! Dziękuję Ci z całego serduszka za tak cudowną niespodziankę, uszczęśliwiłaś mnie baaaaardzo :) To był wspaniały i miły gest - duuuuuży buziak ode mnie! :)
    W sumie paczuszkę wymiankową mam już skompletowaną dla Ciebie...więc na dniach powinna wyruszyć w podróż - jak tylko....zlokalizuję jakieś pudełko :/ bo ciągle mam deficyt w tym temacie :)
    Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo ciepło i jeszcze raz dziekuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek super! Pudelko swietnie ozdobione - napewno przyda sie na przechowywanie skarbow Maluszka:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek cudo...piękny kolor i ten warkoczowy ścieg...zasłużone brawa dla Twojej Mamy:)pudełko rewelacyjnie Ci wyszło:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)