niedziela, 2 maja 2010

Wycieczka

Zapraszam Was na wycieczkę po mojej okolicy. Zabieram Was nad rzekę.

Wychodząc z domu idziemy w kierunku lasu



Wchodząc do lasu kierujemy się w stronę rzeki...już jesteśmy blisko



Praktycznie po prawej stronie już rzeka płynie, lecz zdjęć z tego odcinka nie pokarzę, bo wstyd patrzeć, jakie śmieciowe niespodzianki odkryły się po zimie, więc idziemy dalej i mamy polanę



Teraz widzimy pierwsze zawijasy naszej rzeki Studnicy



Nawet mój pies postanowił się przejrzeć w wodzie niczym w lustrze, a może chciał już popływać



Nad brzegiem rosną zawilce i mieszka ślimak. Ta roślinka z trzema listkami to szczawik zajęczy - Aniu dziękuję za roślinną edukację :)



Pomału zbliżamy się do wąskiego przesmyku, gdzie czmychniemy na drugą stronę lasu



Stojąc na starym drewnianym mostku mamy widok na prawą część rzeki



I na lewą





W oddali słychać było odgłosy polowań, więc się cofnęliśmy. Idziemy teraz pod górkę - górka ta to górka sankowa mojego dzieciństwa :-)



Na szczycie górki znajdują się pozostałości starego niemieckiego cmentarza. Jak byłam mała to było sporo nagrobków z pięknymi murowanymi tablicami i żeliwnymi krzyżami. Niestety pozostało tylko tyle :(



Jeszcze troszkę widoczków spacerowych







I ostatni punkt spaceru - odwiedzenie kur u sąsiadów.
Jednocześnie to moje 2-majowe zdjęcie fircykowe. Ot tak po prostu, bo gdy na nie patrzę, to mi się wszystko śmieje :P



Jak widzicie ta przyroda u mnie dopiero budzi się do życia :)

Pozdrawiam i życzę miłego i słonecznego dnia
Uciekam na kolejną wyprawę z aparatem :)

6 komentarzy:

  1. śliczne widoczki!!!
    chętnie wybrałabym się z tobą na taki spacerek...
    a roślinka z trzema listkami rosnąca nad rzeczką to szczawik zajęczy;)
    jestem totalnie pomylona na tym punkcie;) uwielbiam się uczyć nazw wszystkich roślin.
    a spotkanko wspólne- byłoby miłe!

    OdpowiedzUsuń
  2. * Aniu Fioletowa - tak, udana i to bardzo
    * Aniu Konieczna - na spacerek zapraszam bardzo chętnie. Dziękuję za info o roślince - tej akuratnie nie znałam, zaraz poprawię w poście. A co do spotkania to napisałam Ci info na gg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jak uroczo :)Piękne fotografie:)Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alexandro - po takiem wspólnym spacerku osoba od razu robi się bliższa ;) Masz równie piękne okolice, a wkrótce będzie równie zielono jak u mnie. Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)