środa, 3 listopada 2010

Pastelowo i mapkowo

W Piaskownicy wyzwanie pastelowe według palet kolorów, o którym możecie przeczytać o tu.
Jakoś tak wpadły mi te kolorki, poczyniłam więc dwie karteczki.

Pierwsza według mapki BasicGrey Challengers #32



A druga już bezmapkowa :)



Materiałoznastwo:
- papier At Noon z I lowe Scrap,
- papier wizytówkowy srebrny i biały,
- papier recyklingowy z torebki po prezentach,
- błękitna koronka z jakiegoś ILS kitu,
- serwetka, kwiatki, koraliki z magdowa,
- motylki dziurkaczowe od dobrych babeczek.

Pozdrawiam dziękując za komentarze i życząc miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. Super kartki. Kolory pieknie dobrane. ja lubie pastele.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne!!!! ajajaj ;* cudeńka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :)
    Podziwiam wszystkie dziewczyny, które robią takie piękne karteczki :) bo ja zupełnie nie mam talentu do papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne! Moja faworytka jest druga:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)