niedziela, 14 listopada 2010

Bliźniaczki i kartka z obrazkiem

Na początek kartki bliźniaczki. Kartki proste, ich główną ozdobą są kwiatki wykonane według zuziuchowego kursu zamieszczonego tutaj. Dzięki za czytelny i prosty kursik. W tych wiatkach zakochana byłam od dawna i dopiero się odważyłam je zrobić. A jak pięknie komponuje je Zuziucha możecie zobaczyć na jej blogu.

A tak się przedstawiają moje kwiatki już na kartkach





Kartek z tymi kwiatkami będzie więcej :)


Kolejna kartka to kartka z wyciętym obrazkiem. Ja zastosowałam obrazek wycięty z torebki pakownej. Kawałek obrazka na dystansie i kawałek tasiemki.





Kartka ma również ozdobione wnętrze.



I wpasowała się na wyzwanie kartkowe #31 na portalu Polki Scrapują.

To tyle na dzisiaj. Miłej niedzieli Wam życzę :)

3 komentarze:

  1. bardzo pomysłowe! ta ostatnia super! a na pierwszych kwiaty bardzo mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  2. te kwiatki wyglądają niesamowicie...niemal jak żywe...piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)