poniedziałek, 8 listopada 2010

I po spotkaniu

W sobotę odbyło się spotkanie trójmiejskich scraperek, na które i mnie udało się dojechać. Było świetnie. A zresztą popatrzcie same :)



Główną atrakcje zapewniła nam wycinanka zaopatrując nas w wycinankowe elementy gdańsko - morskie.
Dziękujemy :)



Nie zabrakło zdjęcia grupowego :)
Dziękuję dziewczyny za wspólną zabawę - miło było Was wszystkie poznać :*



No i zrobiłam swojego pierwszego scrapa


Przy tworzeniu scrapa posiłkowałam się mapką #4 ze scrapujących polek.

7 komentarzy:

  1. Witaj:)
    no widze że sie udalo spotkanie :)
    kto wie moze i u mnie w miescie takie powstanie
    pierwszy Twój scap udany :)
    pzodrawiami zapraszam też do mnie :)
    bedzie mi miło

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, jak fajne potrafią być takie spotkania !!!
    Świetny pierwszy scrap.

    OdpowiedzUsuń
  3. noo scrapek super wyszedł, ale jakie zdjęcia piękne! spotkanie super było ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej..aż mnie skręca z zazdrości. Fajowo miałyście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście było bardzo miło :)Cieszę się, że mogłam poznać Cię osobiście :) Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spotkanko - jak to fajnie takie urocze zdjęcia pooglądać w kilku miejscach:)) Scrapek wyszedł wspaniały:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super scrap!
    Nina - gosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)