czwartek, 4 listopada 2010

Chwalę się

Są na świecie dobre i kochane duszyczki.
Niewątpliwie do takich osób należy Edyta zwana wszystkim jako Edi :) Jakiś czas temu dostałam od Edyty przesyłkę, a w niej same cudowności. Zresztą zobaczcie sami.

Cudowny kuferek ozdobiony metodą dekupażu - no piękność niesamowita :)



Pudełeczko przepięknie ozdobione...a w pudełeczku cała masa dziurkaczowych motylków :)



Piękną retro karteczkę



A tak się prezentuje cały przepiękny komplet :)



Edytko - dziękuję Ci z całego serca. Sprawiłaś mi wielką radość - ale już o tym wiesz :P Wielkie buziaki dla Ciebie :)


Wiecie jakie cuda robi Dominika - czyli nasz Różany Anioł - prawda?
Na aukcyjnym blogu Amelki była do kupienia aniołkowa czekoladka autorstwa Różanego Anioła. A że miałam na nią chrapkę, to ją kupiłam. Jako niespodziankę dostałam w gratisie piękną lierkową zawieszkę z literą mojego imienia :) Dominiko dziękuję Ci raz jeszcze :*



W ramach podziękowania do Dominiki poleciała ta karteczka i te zawieszki do prezentów.



Dziękuję Wam Dziewczyny raz jeszcze i serdecznie pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. prześliczne rzeczy dostałaś! kuferek jest przecudnej urody. A jakie sliczne zawieszki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach...aż się zaczerwieniłam Kochana!!! Dziękuję serdecznie. Zawieszki zrobiłaś śliczne , a i rzeczy autorstwa Różanego oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny komplet!
    Szkatułka jest idealna!
    Zawieszki na pewno dodadzą prezentom uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)