środa, 25 sierpnia 2010

Urodziny

Tak, tak...kolejny roczek za mną :)



A jak urodziny to i karteczki od blogowej drużyny z Uwolnij Pocztówkę. Niesamowita jest ta akcja :) Jeszcze tylu kartek z okazji urodzin moja skrzynka nie widziała :) Dziękuję Wam Kochane, wszystkim razem i każdej z osobna :) Dzięki Wam ten dzień był wyjątkowy :*

A takie cuda dostałam:
* od Joasi



* od Hani



* od Edyty



I do tego cudowny naszyjnik - normalnie wspaniały (zdjęcie nie oddaje jego uroku, bo już ciemno...i w ogóle :))



* od Joasi



* od Kariny




(Kolejność pokazanych niespodziewajek całkowicie przypadkowa)

Dziękuję również wszystkim osobom od których dostałam wspaniałe życzenia także inną drogą - ogromne dzięki :)
Pozdrawiam Was cieplutko i buziaki przesyłam :*

5 komentarzy:

  1. Patrz i się mi nie pochwaliła, wszystkiego najlepszego!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No popatrz i ja te z nie wiedziałam. Olu niech się Twoje życie spełnia tak, abyś Ty i wszyscy wokół Ciebie byli pewni, że tak właśnie jest dobrze. Choć czasem trudno, ale niech będzie tak jak być powinno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, karteczki nie wysłałam :( Ale życzę ci z całego serca, dużo uśmiechu, radości na każdy dzień, spełnienia marzeń i wszystkiego czego tylko pragniesz! :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń i pięknych chwil:))Buziaczki posyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kobietki za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)