wtorek, 24 sierpnia 2010

Bordowy komplet



W skład którego wchodzą:
* notes (to mój pierwszy) z kartkami w kratkę i kilkoma kolorowymi, może na jakieś specjalne zapiski
Tak wygląda ten oto notes - zapiśnik



W środeczku wygląda tak:



* zakładka do książki



* no i karteczka



Zdjęcia trochę przełamane, ale dziś u nas jakoś tak szarawo za oknem (przynajmniej jak robiłam zdjęcie).

Mam nadzieję że przypadnie do gustu obdarowanej :)

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za każde pozostawione słowo :) Miłego dnia :)

PS. Dziewczyny dziękuję za karteczki urodzinowe, są przewspaniałe :* I Wy Jesteście wspaniałe. Karteczki od Was obfocę i pokażę światu jakie cudeńka dostałam :)

5 komentarzy:

  1. Przesliczny komplecik:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo elegancki komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu komplecik jest przecudny:))musi przypaść do gustu bo jest cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są Twoje karteczki. Ze względu, że dopiero co dołączyłam go rona blogowiczów nie zdążyłam z karteczkami urodzinowymi. Przyjmij prosze tą drogę najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Olu piękny zestaw. Kolory i dodatki, a przede wszystkim piękne wykonanie sprawiły, że jest niezwykle szykowny. Napewno się sposoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)