piątek, 20 sierpnia 2010

Pocztówki poszły w ruch :)

A wszystko za sprawą Moniki, pomysłodawczyni przedsięwzięcia "Uwolnij Pocztówkę" :)

Komputer naprawiony, i oby działał jak najdłużej, więc mogłam przerzucić zdjęcia z aparatu. Przy okazji pokazuję jakie kartki powędrowały w świat :)

* urodzinowa dla Moniki właśnie



* urodzinowa dla Anety (nie wiem czy doszła, ale już pokazuję :))



oraz

* ślubna gratulacyjna dla Izy - Izoldki - miłej podróży poślubnej w Kołobrzegu :)



Dzisiaj już do mnie dotarła pierwsza urodzinowa kartka, ale pokażę ją później gdyż jeszcze nie obfociłam :) Jednak dziękuję :)

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, jakie zostawiacie pod postami :) Są jak balsam dla ciała i napędzają do dalszej pracy :)
Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu :)

5 komentarzy:

  1. Fajne kartki, dwie pierwsze proste i oszczędne w składnikach i ładne.
    Ślubna natomiast, jak na temat przystało ozdobiona gustownie i wielce romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślubna naj naj :)

    PS Zapraszam do mnie na cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S.
    Jakby co to nie wiem dlaczego, ale moje posty się nie uaktualniają. Jak chcesz zaglądać do mnie, musisz próbować co jakiś czas na starym zapisie. :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne u Ciebie na blogu i piękne są Twoje prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję!!! Dziękuję!!! Dziękuję!!!
    Przepraszam, że dopiero teraz, ale wcześniej żywcem nie miałam czasu ani głowy do tego. Teraz już po urlopie powoli wracamy do życia :)
    Jeszcze raz dzięki serdeczne :*
    Pozdrawiam! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)