poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Jak zapakować prezent...

...czyli torebki na niespodzianki :)











* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A teraz zabawa :)
Zostałam zaproszona przez Klaudię i Darię do zabawy w to co lubię.
A lubię
* zapach wiosny i lata
* grające mi nocą świerszcze w ogrodzie
* poranną kawkę w Waszym towarzystwie
* dobrą zabawę
* góry i morze
* spacery po moich "wiejskich" lasach i polach
* szaleństwo zakupów
* swoją pracę
* fotografię
* scrapbooking

Zasady zabawy to:
* Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
* Wymień 10 rzeczy, które lubisz
* Zaproś kolejne 10 osób

Więc do zabawy zapraszam: Alexls, Peninę, Edi, Joasię, Colorinę oraz pozostałe osoby które nie zostały zaproszone, a mają chęć się pobawić :)

5 komentarzy:

  1. Bosko, bo właśnie chciałam Cię zaprosić do zabawy :-)), dziękuję za zaproszenie !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne torebeczki, upominek w takiej oprawie nabiera jeszcze większej wartośi - naprawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak chętnie ja bym się poprzechadzała tam u Ciebie..ach! I zapomniałam w swojej liście o górach! o nie! ;)
    A Torebunie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczki są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za zaproszenie:))
    świetne pomysły:))moje serce skradły te buciki:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)