czwartek, 30 września 2010

Ślubna stojąca

Składana ślubna kartka w pudełeczku od Rodziców dla Państwa Młodych.
Mam nadzieję że się spodoba :)











Baza kartki to papier wizytówkowy, chyba mozaika lub len. Oczywiście piękna Marie Antoinette z ILS, kwiatki margaretki ze scrappasji, różyczki z magdowa, ćwiek perłowy ze scrap.com.pelu, no i listki dziurkaczowe. Aaa koronka i tasiemka z mojego scrap pudła.

I odpowiedź na pytanie dziewczyn z komentarzy - pudełeczko z szybką wykonane wg kursu Ani-Brises zamieszczonego na forum scrapbooking - o tu.

Dziękuję za wspaniałe komentarze. Muszę się Wam przyznać że ręczne szycia na kopertówce z poprzedniego posta są autorstwa mojej Mamy - ja nie miałam czasu na szycie :)
Pozdrawiam Was cieplutko i słonecznie (U mnie piękna złota jesień :) tylko trochę zimno).

9 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka w pięknej kolorystyce!Jak wykonać takie pudełeczko??
    Pozdrawia ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się spodoba! I tak jak Peninia pytam - jak takie cudo zrobić??

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :) Cieszę się że Wam się podoba :) Pudełeczko jest wykonane według kursu Ani-Brises zamieszczonego na forum scrapbooking :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w candy i odwiedziny :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta karteczka, a te ćwieki cudne! ja się za każdym razem zachwycam nad tymi pudełeczkami ale widzę, że nie jestem jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po wyróżnienie!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)