czwartek, 9 września 2010

Lubicie czytać? Candy z książką

Niedawno wygrałam candy w Chałupkowie - candy z książką i zgodnie z zasadami zabawy organizuję je teraz u mnie :)
Zasady zabawy są chyba wszystkim znane, ale powtórzę
* zostaw komentarz pod tym postem oraz informację o zabawie umieść u siebie na blogu
* w zabawie udział mogą brać tylko posiadacze bloga (najmocniej przepraszam pozostałych ale takie są zasady -> patrz dwa punkty niżej)
* na przeczytanie książki masz miesiąc
* po przeczytaniu zorganizuj zabawę u siebie na takich samych zasadach
* do książki dołącz coś dobrego i słodkiego.

A więc moi Mili - zabawa trwa do 24 września, losowanie w tym samym dniu około godziny 22.00.

Do wygrania jest wciągająca książka "Miłość nad rozlewiskiem" oraz karteczka z różą i zakładka do kompletu. Oczywiście do przesyłki będzie dołączone małe słodkie co nieco :)



Do przygarnięcia jest ta oto karteczka



I ta zakładka



Zapraszam wszystkich chętnych i życzę miłej zabawy :)

6 komentarzy:

  1. piekne sa Twoje retro karteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obowiązkowo się zapisuję. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się zapisuję i oczywiście dodam, ze karteczka z zakładeczką są śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pomysł! dopisuję się :) nie znam książki, chetnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  5. Książek tymczasowo nie mam czasu czytać, poza tymi koniecznymi, bez których nie potrafię na co dzień funkcjonować, nie piszę się więc, ale zajrzałam aby napisać, że różyczkowa kartka jest prześliczna. Kocham róże.

    OdpowiedzUsuń
  6. ach karteczka przesliczna, uwielbiam takie rysuneczki i ksiazke chetnie przeczytam, jesli udalo mi sie jeszcze zalapac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)