sobota, 13 marca 2010

Wielkanocne kartki z jajem

W scrapmapkach trwa drugi tydzień MARATONU Z JAJEM. Moja interpretacja wyzwania wygląda tak, rozpędziłam się tak, że powstały aż trzy karteczki:)

Tak wyglądają każde z osobna:





Tutaj też kartka z jajami, ale już nie wyzwaniowa, ale za to z zającem:)



No i kartki jaka - chodziły za mną bardzo długo, w sumie odkąd po raz pierwszy ujrzałam je u Ani - Brises :) I w końcu je zrobiłam :)






Papiery, różyczki, koraliki z I LOWE SCRAP, tasiemki, koronki i kwiatki z domowych zasobów i kwiatki szydełkowe :)

Pozdrawiam cieplutko i miłego sobotniego wieczorku :)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne karteczki! i w szerokim asortymencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki :) Wszyściutkie, ale jeśli już w ostateczności musiałabym wybierać bardzo do mnie przemawiają "jajeczne" - pierwsza i ostatnia :)Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radosne i pogodne karteczki:)
    Pozdrawiam ciepluśko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)