piątek, 14 października 2011

Chłopiec z taczką




8 komentarzy:

  1. świetny pomysł z tymi kwiatami w taczce - urocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oczywiscie zamiast z taczka to z teczka przeczytalam... bardzo fajny pomysl :) Sliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje taka kwiecista taczka:)
    Spodobały Ci się moje walizeczki - fantastycznie, będzie mi bardzo miło jeśli się zainspirujesz:)

    Sposób z klejem tak mnie zadziwił, że musiałam się tym podzielić. Taka prosta rzecz a cieszy:)

    Zapraszam na moje kolorowe niespodziankowe candy:) Miłego (prawie) weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny pomysl. sliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. tak sobie myślę, że pięknie Ci w retro

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wkomponowałaś kwiatki! Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)