sobota, 21 maja 2011

Podziękowania

Dzisiaj będzie troszkę długi post...mam nadzieję że wytrzymacie :P

Niedawno (w środę) obchodziłam imieniny ...




... i z tej okazji dostałam przepiękne karteczki od Was:
* od Ani i Kasi (od lewej)



* od Kariny, Vivi22 i od mojej Moniki :* (od lewej)


Dziękuję Kochane Babeczki - zrobiłyście mi wielką niespodziankę :*

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Dawno temu - bo przed Wielkanocą - dostałam cudowną niespodziankę od Oleńki - Alexls:
* piękną świąteczną karteczkę



* wspaniałą zawieszkę do nożyczek i biscornu oraz pyszne herbatki i czekoladkę, które na sesję się nie załapały



Oleńko - dziękuję Ci bardzo raz jeszcze :*

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Dziękuję także Karolinie - Wiankowej za przepiękne kolczyki - uwielbiam je :)
Przepraszam za jakość zdjęcia ale robione komórką :)



Dziękuję Dziewczyny :*

7 komentarzy:

  1. oioo, a ja nie wiedziałam o Twoich imieninach ;( buuu, wszytskiego najlepszego Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. i mi się udało trafić w imieniny.. niach niach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. * Mario - nic się nie stało :) Dziękuję :*
    * Asiu - trafiłaś idealnie, mam nadzieję że ja też tak się wstrzelę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze, pomimo, ze spóźnione - szczere!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Olenko! Prosze bardzo! Niech Ci te drobiazgi sluza jak najlepiej!'

    Dziekuje za list z zyczeniami! Zrobilas mi nim bardzo sympatyczna niespodzianke!

    Ciesze sie ze nareszcie troszke Cie wiecej w blogosferze. Przyjemnie zobaczyc jak szalejesz z nowymi karteczkami!
    Piekne zdjecia konwalijek! Mi rowniez sie udalo sie znalezsc czasu na zdjecia w czasie ich kwitnienia, ale przyznaje ze nie popisalam sie... Niebawem pewnie jednak pokaze moje wypociny....

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu z całego serca wszystkiego co najlepsze..choć spóźnione te życzenia, bo za mało się znamy ;), le szczere... niech podniebny świat sprzyja Ci każdego dnia.. dobra ludzkiego codziennego i uśmiechu ...w sercu ... niegasnącego!!! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)