czwartek, 10 czerwca 2010

Jeszcze jedna ślubna

Kolejna ślubna karteczka w stylu retro. Bardzo mi się spodobało tworzenie tego typu ślubnych kartek, więc na pewno ta nie jest ostatnia :)





Papiery ja zawsze - moje ulubione z ILS, tym razem Glass of wine 03. Kwiatki i ćwieki ze scrap.pl, tasiemki i koronki z moich zasobów i jeszcze papier wizytówkowy :)

Pozdrawiam Was cieplutko w ten przepiękny upalny dzień.
Okno mam otwarte na oścież...ptaszki śpiewają, kury w oddali gdakają, konie rżą i wwiewa mi delikatny wietrzyk, który mnie smyra po twarzy :) Zatem miłego dnia Kochane Babeczki, uciekam do swoich projektów:)

3 komentarze:

  1. Kartki w stylu retro zachwycają mnie! Bardzo podoba mi się ten klimat, przyznam że to chyba mój ulubiony...śliczności Aleksandro!!! Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, bardzo ładna kompozycja. Z charakterem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)