poniedziałek, 21 czerwca 2010

Fotograficznie

:) Śmiać mi się chce...Minęło mi pół roku odkąd prowadzę bloga i przez ten czas poznałam wiele wspaniałych osóbek.
Wszystkie babeczki bez wyjątku jesteście cudowne i dziękuję Wam że Was poznałam, jak na razie wirtualnie! :*
No ale do rzeczy - jedną bardzo fajną osobą jest Klaudia :*, która ma podobną pasję jak ja - fotografię :D

Nie wiem czy wiecie ale na początku czerwca założyłam mój drugi blog -
FOTOGRAFICZNY -
http://alexandra-mojezdjecia.blogspot.com/
na który Was zapraszam :)



A dzisiaj również fotograficznego bloga założyła Klaudia :) Oto Jej drugie miejsce: http://dusiowa-fotografia.blogspot.com/, do którego też Was serdecznie zapraszam :)
Wspaniała synchronizacja :)

No to się nagadałam...
Przesyłam Wam kobietki letnie pozdrowienia i buziaczki :*

5 komentarzy:

  1. Jenyyy ale mi sie mordeczka uśmiechnęła, no mówie Ci ;** Dziękuję Ci serdecznie!!! ;** No ja wlasnie nie wiedziałam, że masz foto bloga, a tu zobacz noo ;)) jesteśmy sobie pisane chyba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się zastanawiam czy nie założyć foto-bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. * Klauduś - :*
    * Cororina - to do dzieła :) Czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie:)Napewno przyjdę zobaczyczyć blog i popodziwaić fotografie:))Promyki słonka posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, byłam ..... w pięknym miejscu mieszkasz ... zazdroszczę (pozytywnie zazdroszczę:))
    Ja już od dawna mam foto-bloga ale u mnie raczej kwiatki i robale.
    Pozdrawiam:)

    A kartki robisz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)