poniedziałek, 27 lutego 2012

POMOŻECIE?


Kochani, wiem że zawsze mogę na Was liczyć. Wiem także ze macie dobre serduszka....

W miniony czwartek obejrzałam reportaż w "Sprawie dla reportera" o chorej na nowotwór 18-letniej Izie.
Potrzeba dużo, dużo pieniążków by Iza mogła wyjechać na leczenie do Chin.

Tu możecie poczytać o Izie i o całej akcji.


17 marca w Grudziądzu organizowany jest kocert charytatywny połączony z aukcją, z których dochód przeznaczony będzie na leczenie Izy.
Korespondując z jedną z organizatorek zarówno koncertu jak i całej aukcji - z Majką - dowiedziałam się że każda pomoc jest potrzebna.

Pamiętacie aukcje dla Kuby? Idąc tym tropem postanowiłam pomóc Izie.
Jeżeli jesteście chętni się przyłączyć ofiarując małą część Waszego wspaniałego rękodzieła to piszcie do mnie (adres @ w pasku bocznym), a podam Wam adres do Majki, adres pod który można wysyłać dary serca.

Z góry DZIĘKUJĘ i nieskromnie dodam, że liczę na Was :)

2 komentarze:

  1. Fantastyczna inicjatywa! Czasu jest niewiele, ale na pewno postaram się coś przesłać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasu faktycznie niewiele, bo jakieś dwa tygodnie.
    Najlepiej żeby tak do środy 14.III wszystkie dary serca były już u organizatorki całej akcji - u Majki.
    Ja swoje wyślę po niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)