wtorek, 5 listopada 2013

Scrap for four - XIV

NIEBO

Taki jest temat kolejnej edycji naszej zabawy Scrap for four.
W tym miesiącu pracowałyśmy na zestawie nadesłanym nam przez Jolę.

I tym akcentem zaczynam sezon świąteczny 2013 :)

Pierwszą pracę - jeden kartonik bazowy bardzo mocno potraktowałam perłowymi mgiełkami, na to nałożyłam skrzącą się siateczkę i pozostałe dodatki.
Oto co powstało

W drugiej pracy dodałam tekturkę Aniołka z I Kropki, oraz świąteczne dodatki


Ogromnie jestem ciekawa prac Dziewczyn, zatem zapraszam do Joli, Moniki i Ewy.

3 komentarze:

  1. No proszę, a mówiłaś, że nie jesteś z tych prac zadowolona.. Obie karteczki są naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu piękne to Twoje niebo:)
    A i druga karteczka jest śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutny ten aniołek na pierwszej karteczce, ale całość prezentuje się wspaniale. Druga karteczka jest natomiast radosna. Obie oczarowały mnie swym artyzmem i niepowtarzalnością!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)