poniedziałek, 23 września 2013

Jesienne pudełeczko i wyzwanie w I Kropce

Witajcie w pierwszym dniu jesieni.
Oby była piękna, słoneczna i po polsku złota :)
Żeby zachwycała nas różnymi kolorami, jeszcze trochę grzała i żeby nas bakcyle omijały szerokim łukiem.

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym blogowym wyzwaniem na blogu I Kropki.
Po wszystkie szczegóły zapraszam Was na bloga.
ZAKOCHAJ SIĘ W JESIENI!
Zdradzę Wam że należy przygotować jesienną pracę o tematyce odmiennej od kartek.
Mam nadzieję że się do nas przyłączycie :)

Ja na tę okazję przygotowałam jesienne pudełeczko. 
Jest to praca recyklingowa - AlteredArt - przerobiłam pudełko po pysznych czekoladkach
na pudełko na jesienny prezent,
może zamieszkają w nim słodkości i sprawią komuś radość :)





 w środku zastosowałam także arkusz PasteLovego papieru 01.
Wierzch pudełka ozdobiłam papierowymi kwiatami  potraktowanymi perłowymi mgiełkami i ułożonymi 
w jeden kwiat, w środek dodałam rózyczkę - bordowe i czerwoną
Do kompozycji dołożyłam liść i żołędź z zestawu W jesieni - liście i żołędzie.

Jeżeli jeszcze nie zaopatrzyliście się w jesienne papierki i tekturki to zapraszam Was do sklepu.

Pozdrawiam ciepło


10 komentarzy:

  1. Przepięknie I słodko powitałaś jesień w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już wiem, co będę robiła z niepotrzebnymi pudełkami. :) Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha tez zbieram akie pudełka. Może ta jesień to w końcu czas aby coś recyklingować. Twoje pudełeczko podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz będzie gdzie wkładać kasztanki - świetnie wyszło Ci pudełeczko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne pudełeczko! W sam raz na jesienne malutkie skarby...zasuszony liść czy kasztan...
    Serdecznie pozdrawiam -Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pudełeczko, jakie klimatyczne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)