środa, 10 lipca 2013

Kartkowo, czyli inspiracje w I Kropce

Witajcie w kolejną środę ze mną.
Dzisiaj zasypię Was kartkami.
Część prac robiłam dawno, gdy jeszcze nie byłam w DT, a już pokochałam I kropkowe tekturki.

Kartka dla Taty - z wykorzystaniem samochodu z zestawu stare autka


Kolejne dwie prace stworzone na papierach innych firm (chyba widać jakich :))
z zastosowaniem napisu Dla Ciebie.
Napis ten był pierwszym napisem wprowadzonym do sklepu.
Widzę że już go nie ma. Jest za to napis grubszy, zdecydowanie łatwiejszy do wykorzystania.
A można go znaleźć tutaj - napis dla Ciebie


Kolejna praca to mój powrót do prac ścinkowych. Czasami aż żal wyrzucić takie paseczki. Tutaj postanowiłam je przeszyć i dodać wspaniałą ramkę PasteLovą #2.



Pozdrawiam serdecznie - Alexandra



6 komentarzy:

  1. Jak zawsze rewelacja;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ta z pasków, fajny pomysł na esztki

    OdpowiedzUsuń
  3. ta z tych kolorowych pasków najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace! Najbardziej urzekła mnie pierwsza i ostatnia kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do wyboru, do koloru te Twoje kartki:) Pastelowa ze ścinków naj, naj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, ta pastelowo-ścinkowa jest obłędna! Cudo :) A pierwsza już oczywiście dawno u właściciela :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)