środa, 26 czerwca 2013

Moje najpiękniejsze chwile czyli album na 30-te urodziny

Witam Was serdecznie w mojej pierwszej I Kropkowej inspiracji.
Bardzo się cieszę, że dołączyłam do wspaniałego grona zdolnych Dziewcząt.
Mam nadzieję że będziemy się razem świetnie bawić, a Was ciekawie inspirować.

No dobra...pora na inspirację....
Przygotowałam komplet -
album "Moje najpiękniejsze chwile" oraz kartkę, jako komplet na 30-te urodziny.
/ chyba sobie też taki zrobię...urodziny niedługo ;) /

Album w dużej części składa się z PasteLove-go zestawu.

Zapraszam do oglądania.

 
 
 
 
 
 

Na koniec trochę detali:

Aby zobaczyć jakie materiały wykorzystałam, zapraszam Was do odwiedzenia
bloga I Kropka.
Tam znajdziecie całe zatowarowanie, wraz z odnośnikami do sklepu.

Ciekawa jestem Waszych opinii na temat albumu :)


Pozdrawiam ciepło - Alexandra

10 komentarzy:

  1. Świetny, kolorowy album. Zadbałaś o każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj cudnie!! śliczne papierki!
    PS i gratuluję.. bo chyba jeszcze tego nie zrobiłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały jest, mega wspaniały.. cudowny!!! pod każdym względem :D pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie -piękny album:)Pozdrawiam serdecznie i słonecznie:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno całość, jak i detale są perfekcyjne :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Album rewelacyjny! Czasem uda się stworzyć taką pracę, że żal ją komuś podarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo kolorowy i wesoły albumik- aż zatęskniłam za takim:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)