wtorek, 2 kwietnia 2013

Lift projekt u Mamajudo - part 8.


Postanowiłam dołączyć do zabawy zorganizowanej przez Magdę.
Co tydzień liftujemy jedną z prac zdolnych scraperek.
W tym tygodniu jest to praca Nimuchy - klik po oryginał.
......
pozostałe, zaległe (7!!!) prac mam w planie nadrobić :))

A to moja odpowiedź na pracę z tego tygodnia.

Podobnie, jak Magda, bałam się chlapań i postawiłam na stemplowanie i embossingowanie
Kartka może być pionowa lub pozioma

Papier - Galeria Papieru
Stemple - Viva decor ze Sklepu Ewa
Embossing - miedziany i biały








Pozdrawiam, już, kwietniowo :)

6 komentarzy:

  1. Piękny różyczkowy akcent! Bardzo delikatna kartka- miodzio!
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawienie kolorów, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Fajnie kwiatek wybija się z tła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka, bardzo udany lifcik i jaki ożywczy akcent kwiatowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! A ten papier z GP cudnie dopasowałaś do liftu.

    Dzięki za udział w Lift Project ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)