niedziela, 18 grudnia 2011

Urodziny Mikołajka

Dzisiaj szybciutko przedstawiam karteczkę urodzinową dla 5-letniego Mikołaja :)
Miała być chłopięca, z samochodem i może z motywem z bajki Sąsiedzi, którą Mikołaj uwielbia :)
Oto jest:


Karteczka wykonana z papierów Galeriowych, a motyw Syreny wycięty ze starej kartki :)

Karteczka ta jest elementem mojej wymianki z Darią - Etoile.
Co ja dostałam od Darii pokażę innym razem, ale na temat wymianki już dziś możecie przeczytać u Darii - tutaj :)
Dario dziękuję :*

Dziękuję także innym dziewczynom za dary serca, karteczki i paczuszki wymiankowe :) Pochwalę się innym razem w poście zbiorczym. Przepraszam ale wszechobecny niedoczas nie pozwala mi nawet zrobić zdjęć.
Dziękuję Dziewczyny!

Ale się rozpisałam....zmykam do swoich obowiązków.

No i życzę Wam wspaniałego przedświątecznego tygodnia :)

16 komentarzy:

  1. wspaniale prace... pozdrawiam serdecznie, Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka, w sam raz dla małego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! Idealna dla małego fana 4 kółek ;) Mój ma prawie 10 latek, ale fanem jest zawziętym ;D Buziaki ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mistrzynią dzieciuszkowych kartek :) i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak Ci pisałam na maila, mały i wszyscy goście byli kartką zachwyceni, to ja dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Toje karteczki sa cudne pomyslow Ci nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, mały będzie zachwycony:) Nawet sąsiadów umieściłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, pozdrawiam świątecznie i dziękuję za wszystkie miłe komentarze.
    http://karteczkowoani.blogspot.com/2011/12/zyczenia-swiateczne.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt z całego serca życzę:)
    Aby magia tych Świąt wypełniła serca i rozpaliła iskierki w oczach :)
    A nadchodzący rok był o wiele lepszy niż ten, który właśnie się kończy.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te Twoje! Można je podziwiać bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna i pomysłowa karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)