poniedziałek, 14 listopada 2011

Wyróżnienie

Dziękuję Jelonce, Ewie i Asi za wyróżnienie :)


Zasady wyróżnienia są następujące:
* Należy napisać kto przyznał nagrodę
* Napisać 7 faktów ze swojego życia
* Nominować 15 blogerek

Pierwsza część spełniona. Druga - kiedyś już odpowiadałam na podobne pytania, kto poszpera po blogu ten znajdzie :)
A trzecia - nominuję: Magdę z Magdowa, Ystin, Malgodię, Monikę, Kasicę, Karmeleiro, Modraczka, Margo, Ineskę, Anulę, Peninę, Emilkę, Edytę, Klaudię, Kasię, Edi, Zuzię, no i oddaję wyróżnienie Ilonie, Asi i Ewie. A dodatkowo przekazuję je wszystkim zdolnym osobom, których blogi odwiedzam :)

8 komentarzy:

  1. baaaardzo Ci dziękuję, Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne wyróżnienie :) Z całego serca dziękuję ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Olu.. :* to bardzo miłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również i ja pięknie dziękuję :) i bardzo, bardzo jest mi miło, że o mnie pomyślałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Olu, dopiero teraz zauważyłam wyróżnienie, a Ty wczoraj wygrałaś u mnie candy, co za zbieg okoliczności. Pozdrawiam i ściskam i życzę miłej i owocnej pracy przy projekcie, o którym wspominałaś. m.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za wyróżnienie. Przepraszam, że tak późno. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)