wtorek, 15 lutego 2011

Album...fajnej babeczki

Jest, w końcu mogę Wam pokazać. Album...fajnej babeczki :) Album na zdjęcia i z każda strona z przesłaniem.
Pomysł ten chodził za mną już dawno, dawno...tak jak dawno temu go zaczęłam, ale w końcu jest skończony. Może nie jest idealny ale jest :D
Ale dosyć gadania, zapraszam do oglądania -> uwaga! Dużo zdjęć!
















I trochę detali:budka z ptaszkiem, serduszka i rameczka z wycinanki. Kwiatki, dodatki i inne pierdółki z różnych sklepów :)








Elementy wycinankowe są malowane kredkami pastelowymi rozcieranymi wodą, następnie traktowane tuszem i brokatem (w przypadku ramki) oraz maźnięte cracle i glossy accents. No i sobie powstał taki efekt jak powyżej :)

Papiery przede wszystkim z ILS oraz od Endiego.

Dziękuję wszystkim którzy wytrwali do końca tego długiego postu. Dziękuję Wam także za Wasze wspaniałe komentarze.
Ja zmykam dalej do pracy.
Nie wiem kiedy znowu się pojawię, pewnie kiedy dokończę kolejny zaczęty album -> zdradzę Wam że dla Małej Dziewczynki ;) Ale nie wiem kiedy znajdę na to czas...

PS. Przypominam o moim rocznicowym candy - jeszcze można się zapisać, o tutaj -> klik.

Pozdrawiam Was cieplutko i posyłam troszkę słoneczka :*

PS1. Zapomniałam - pochwalę się wyróżnieniami:

* od Klarysy


* od Elwiry


Dziewczyny, dziękuję Wam z całego serca za te wspaniałe dowody uznania. To niezmiernie miłe :*
Przepraszam, że nie przekażę ich dalej, ale większość, albo wszsytkie dziewczyny, których blogi obserwuję zostały już wyróżnione...a poza tym nie potrafiłabym wyróżnić tylko 10 z Was. Dlatego też Kochane Zdolne Babeczki częstujcie się do woli. To dla każdej z Was :) A dla mnie największymi dowodami uznania są Wasze odwiedziny i Wasze wspaniałe komentarze. DZIĘKUJĘ :*

No a teraz już zmykam do mojego żelbetu :)

9 komentarzy:

  1. gratuluję tak mądrej i roztropnej decyzji co do wyróżnień i serdecznie gratuluję fantastycznego albumu od fajnej babki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny albumik - energetyczny, kolorowy, megapozytywny. Super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tym albumem:)przepiękne wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest rewelacyjny. Bardzo podobaja mi sie napisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuuuuudowny :) Taki świeży i oryginalany - przedni pomysł!!!
    Pozdrawiam.
    http://na-tarasie.blogspot.com/2011/02/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Napracowałaś się przy tym albumie ale efekt jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny albumik
    mało dodatków - a i tak efekt superaśny
    odwiedź mnie, jeśli chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Olu widzę że kochasz papiery ILS równie mocno jak ja :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)