czwartek, 29 lipca 2010

Niespodziewajka

Po powrocie z krótkiego urlopu w skrzynce pocztowej czekała na mnie na poczcie cudowna niespodzianka. Co prawda wiedziałam już od kogo, ale totalnie nie spodziewałam się zawartości :)

A oto cała niepodzianka:
* cudowny śpioszek




oraz
* piękny woreczek na wakacyjne przydasie


Wszystkie te cudowności dostałam od Darii z Kolorowego Zacisza w ramach zabawy "podaj dalej".
Dario Kochana dziękuję Ci z całego serca, zrobiłaś mi niesamowitą niespodziankę :*

Teraz mam kolejny powód aby się szybko wyrobić ze swoimi niespodziankami dla Was :)

Pozdrawiam Was słonecznie, mimo że na zewnątrz pochmurno, deszczowo i chłodno :)

2 komentarze:

  1. gratuluję prezentu ! ...ja dostałam podobny :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buziaczki :* Już mam czyste sumienie i prezenty z zabawy z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)