środa, 21 września 2011

Tęsknota...

...za prostotą w kartkach...
I taka oto prosta kartka :)


Kartka uniwersalna, może być wykorzystana na prawie każdą okazję :)

Moje składniki to:
* papier wizytówkowy w kolorze białym - baza
* papier wizytówkowy w kolorze srebrnym - kwiatki i motylki
Listki wycięte z zielonego papieru z bloku technicznego. Środek kwiatków to liguid pearls ze scrap.com.pl.
Zarówno kwiatki jak i listki mam dzięki uprzejmości Dziewczyn poznanych na Koszalińskim Spotkaniu Robótkowym - dziękuje :)

Jako że w pracy brak innego papieru do scrapbookingu kartkę zgłaszam na wyzwanie #1 sklepu e-craft.
Są także kwiatki i to dużo, i wszystkie ręcznie robione, no może przy pomocy dziurkaczy, więc wpasowałam się w wyzwanie Digi Scrap - "Zakwitnij".

Cdn...

13 komentarzy:

  1. Witaj mój Aniele kochany :) Ta karteczka jest tak czysta i śliczna jak Twoje serduszko najwspanialsze i najdroższe :) :*
    Dziękuję Ci Oleńko za prezent raz jeszcze i będę dziękować jeszcze tysiąckrotnie bo sprawiłaś mi ogromną, kompletnie niespodziewaną radość :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Może karteczka prosta, ale również bardzo elegancka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna w swojej prostocie:)
    też lubię te kwiatki dziurkaczowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna:)
    uwielbiam takie proste:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w prostocie tkwi jej siła :) chyba mnie zainspirowałaś... znowu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancka karteczka :)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam.
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzę na nią i tęsknię za wiosną....
    Śliczna, bardzo subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza i taka delikatna, faktycznie nadaje się na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Właśnie takie proste są przeważnie najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. powalasz mnie Olu :) piękne są... i cieszę się że się znów spotkałyśmy, żałuję że tak na krótko i na wariata... pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka :)
    Dziękujemy za dodanie naszego blogu do Obserwowanych :) Serdecznie pozdrawiamy, Zespół Montażowni

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosta i elegancka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)